vrijdag 13 februari 2015

Noor! Design Challenge Februari

Bij Noor Design was / is er een challenge bezig om een mini-albumpje te maken zodat je daar Artist Trading Cards in kan doen.
http://noortje-design.blogspot.nl/2015/01/noor-design-challenge-februari.html

Nu heb ik niets met ATC, maar ik vond het wel een erg leuk albumpje... Dus ik heb het albumpje gemaakt zodat ik er een aantal foto's in kon plaatsen... Net even anders, maar net zo leuk ! ( mijn mening dan hihihi)

Ik heb gebruik gemaakt van het papierblok Winterwonderland, papierblok Winter en stukjes van het papierblok Winterwishes.
Uiteraard ook een aantal "Noortjes" gebruikt. Zowel stempels als stanzen..

Ook heb ik verschillende artikelen gebruikt van Kimya Verpakkingen.
Verschillende linten, zoals weblint in de kleuren blauw en wit en sparklint.
Ook heb ik een doorzichtig zakje gebruikt. Deze heb ik wel kleiner gemaakt en ik heb hem gevuld met pailetten..

De 4 tags zijn ook kleiner gemaakt zodat ze in de enveloppen paste.

Ik heb knipplaatjes gebruikt van Syta van Gelderen om het album een echt winters gevoel te geven.







Detail van de tags met de foto's 


Groetjes Cin !!

Geen opmerkingen: