woensdag 22 april 2015

Paperbag kaarten deel 2 !!

En hier is dan deel 2 van de 5 paperbags !
Als je deel 1 gemist hebt ( dit is mogelijk natuurlijk), nodig ik je uit om de blogpost van 13 april te lezen.
Dit is kaart nr. 4. En daar heb ik een pocket van gevouwen.
En ik heb er weer een kerstkaartje van gemaakt. 

 Op de pocket heb ik een stukje stitchy jute geplakt. Ik vind het gewoon er goed passen bij Kerstkaartjes.
In de pocket zitten 2 bruine labels.

 De pocket en de zelfgemaakte tag die in de 'zak" kan.

Detail van de labels.
En de laatste kaart ! Van de kaart heb ik ook een pocket gemaakt, maar deze pocket kan je dichtmaken.

 Deze heb ik speciaal voor mijn vader gemaakt. Hij gaat eind mei met pensioen.
In de pocket zit nog een kaartje, en de pocket is groot genoeg om er nog een kadootje of een tegoedbon bij in te doen.
Het kaartje heb ik omwikkeld met een eind twine. Het labeltje ( welke bij de papierlijn zat) heb ik vastgemaakt met 2 zilverkleurige brads .
Tot zover mijn experiment met paperbags...
Groetjes Cin !

Geen opmerkingen: